Saarioinen on saanut kerta toisensa jälkeen huipputuloksia printti- ja digikampanjoillaan yhteistyössä Kärkimedian kanssa. Viimeisin iso etusivukampanja oli jouluna, jolloin halusimme muistuttaa, että Saarioisten Äidit huolehtivat ruoan joulupöytään ja sinä voit keskittyä yhdessäoloon läheistesi kanssa.
Etusivun ilmoitus Helsingin Sanomien, Aamulehden ja Turun Sanomien printti- ja digiversioissa toi erinomaiset tulokset niin huomioarvon kuin positiivisen mielikuvan kannalta.
- Joulu on Suomen merkittävin ruokasesonki. Mainos oli osa joulukampanjaamme, jonka tavoitteena oli muistuttaa roolistamme suomalaisten joulupöydissä. Esimerkiksi laatikoiden kohdalla yli 80 % ostaa tarjottavat laatikot valmiina. Valmisruoan ykkösbrändinä haluamme vaalia suomalaisia ruokaperinteitä nyt ja tulevaisuudessa, sanoo Saarioisten kuluttajakokemuksesta vastaava johtaja Tia Yrjölä.
- Tulosten perusteella onnistuimme tavoitteessamme myös tänä vuonna – suurin osa Suomesta meni äitien tekemällä myös tänä jouluna, Yrjölä toteaa tyytyväisenä.
Kärkimedian näkemys menestyksekkäästä kampanjoinnista:
”Kärkimedia arvostaa pitkään jatkunutta yhteistyötä Saarioisten kanssa. Saarioisten markkinoinnin ammattilaiset ovat kiinnostuneita kuuntelemaan tarkalla korvalla lukijoiden palautetta mainonnasta ja ottamaan sen huomioon tulevissa kampanjoissaan. Sanomalehtien lukijat ja Saarioisten asiakaskunta ovat hyvin samankaltaisia, Saarioisten kampanjat huomataan sanomalehdessä poikkeuksellisen hyvin. Brändin mainonta erottuu ja Äitien tekemä ruokaa ostetaan ympäri Suomea.”