Keittoihin on lähtökohtaisesti latautunut suuria tunteita ja merkityksellisiä hetkiä. Kun olet päättänyt syödä keittoa, olet päättänyt tehdä itsellesi hyvää. Keittoja syödään yleensä yhdessä. Keitot ovat ruokia, jotka maistuvat koko perheelle. Keittoja otetaan termareissa mukaan retkelle. Keitot lämmittävät meitä, kun pakkanen paukkuu. Keitot maistuvat taivaallisen kevyiltä kuumana kesäpäivänä. Tietyt keitot ovat kulkeneet mukanamme lapsuudesta asti. Ne olivat lempikeittojamme silloin. Ne ovat lempikeittojamme tänään. Ja ne ovat lempikeittojamme huomenna.
Lempikeittojen ykkönen uudistuu
Saarioisten keittovuosi käynnistyy heti alkuvuodesta, kun 300-grammaiset kasvis- ja klassikkokeittojen pakkausilmeet uudistuvat.
- Uudistettu ilme on moderni, se on tätä päivää ja samaan aikaan kuluttajaa puhutteleva. Olemme halunneet uudistuksella korostaa myös tuotteidemme herkullisuutta. Kasvis- ja klassikkokeittosarjoille on omat visuaaliset ilmeet. Kasviskeitot ovat ihanan värikkäitä, kun taas klassikkokeitoissa on puun lämpöä ja arvokkuutta, kertaa markkinointipäällikkö Noora Kaijanen.
Uudet pakkauksen tulevat kauppoihin vaiheittain tammikuun alusta alkaen.
Sukupolvelta toiselle kulkeneet klassikkobrändit yhdistävät voimansa
Uudistusta tuotetaan myös keräilykampanjalla. Ostamalla Saarioisten 300-grammaisia keittoja kuluttaja voi kerätä pisteitä ja lunastaa pisteillä Finlaysonin klassikkopalkintoja. Tutustu kampanjaan: https://www.keittokampanja.fi/