Suomalaisten arki on yhä hektisempää, ja tarve arkea helpottaville ratkaisuille näkyy kasvavana kuluttajakysyntänä sekä valmisruoka- että kodinkonemarkkinassa. Valmisruokamarkkina on ollut viime vuodet voimakkaassa kasvussa, ja kasvun ajurina ovat olleet muun muassa yhden hengen ateriat ja heti syötävät. Myös kodinkonemarkkinat ovat olleet vahvassa kasvussa viimeisen kahden vuoden aikana johtuen kuluttajien voimakkaasta halusta panostaa laadukkaampiin kodinkoneisiin.
Yhteistyön tarkoituksena on sujuvoittaa kuluttajien arkea. Osana yhteistyötä Saarioinen hyödyntää Mielen kodinkoneiden monipuolista teknologiaa osana tuotekehitystään ja tuotteiden kuumennusohjeiden uudistamista. Tahtotilanamme on tarjota kuluttajille entistä monipuolisempia kuumennusvaihtoehtoja.
”Olemme innoissamme, että olemme saaneet kumppaniksemme juuri Mielen, joka on Saarioisten tapaan perheyritys ja oman kategoriansa luotetuin merkki. Me haluamme olla parhaita suomalaisten syömisen ymmärtämisessä ja valmistaa tulevaisuuden lempiruokia nyt ja tulevaisuudessa. Uskomme tämän yhteistyön omalta osaltaan edistävän tätä tavoitetta”, kommentoi Saarioisten kuluttajakokemusjohtaja Tia Yrjölä.
”Yhteistyö Saarioisen kanssa antaa Mielelle mahdollisuuden ymmärtää kuluttajien ruokatottumusten muutoksia ja sitä kautta tarjota ruoan ympärille parhaita mahdollisia teknologisia kodinkoneratkaisuja”, toteaa Miele Oy:n toimitusjohtaja Esa Silver.