Saarioinen lanseerasi uutuuspizzan Tubeconissa. Kinkku-ananas-cheddarpizza on kehitetty yhteistyössä kuluttajien kanssa, lähes 4 000 suomalaisnuorta antoi äänensä omasta suosikkitäytteestään. Myös pakkausdesign on kohderyhmän valitsema.
Saarioinen selvitti tulevaisuuden pizzamakuja 2018 Tubeconissa. Äänestyksen selkeäksi voittajaksi nousi kinkku-ananas-cheddar, jonka perusteella aloitettiin uuden pizzan tuotekehitys. Uutuuspizzaa testattiin kohderyhmällä koko tuotekehityksen ajan ja nuoret pääsivät vaikuttamaan myös pakkausdesigniin.
Kinkku-ananas-cheddarpizzaa pääsi maistamaan ensimmäisen kerran Tubecon 2019 -tapahtumassa Saarioisten osastolla. Nuoret saivat herkutella pizzalla, jonka kehittämisessä he ovat olleet alusta asti mukana.
”Kinkku-ananas-cheddarpizza on Saarioisten pizzaperheen uusin tulokas, ja kehitetty yhdessä lähes 4000 suomalaisnuoren kanssa. Hienoa saada uutta tähän koko Suomen suosikkisarjaan, jota äidit paistavat vuosittain lähes 12 miljoonaa kappaletta. Uutuusmaku tulee kauppoihin syyskuun alussa”, kertoo kuluttajakokemuksesta vastaava johtaja Tia Yrjölä Saarioisilta.
Klassikkopizzat isännöivät Tubeconin ketteryysrataa
Saarioinen on Tubeconin yhteistyökumppani myös tänä vuonna. Tubecon on tubettajien ja heidän seuraajiensa yhteinen tapahtuma, jossa käy vuosittain noin 17 000 osallistujaa ja 200 tubettajaa. Tänä vuonna Tubecon järjestettiin 16.−17.8.2019 Messukeskuksessa Helsingissä.
Saarioisten pizzat isännöivät edellisvuoden tapaan Tubeconin City Ninja Challenge -ketteryysrataa, jossa tubettajat ja nuoret voivat haastaa itseään ja nauttia liikunnan ilosta. Toisistaan mittaa ottivat radalla myös suosikkitubettajat Roni Back ja Miklu.
Lisätiedot:
Tia Yrjölä, johtaja, kuluttajakokemus, puh. 050 593 2168, tia.yrjola@saarioinen.fi